Potrebujete
psychológa alebo služby kouča?
- Koľkých spokojných a lojálnych zamestnancov máte vo vašej firme?
- Ste stabilný tím, alebo vo vašej spoločnosti prebieha neustála výmena pracovníkov?
- Do akej miery a akým spôsobom medzi sebou komunikujete?
- Čo je pre vašich zamestnancov motivačné a čo ich demotivuje?
- Vedeli vaši radoví zamestnanci riaditeľa aj naživo, alebo sú s ním v kontakte len cez povestné "listy riaditeľa"?
- Viete aký je skutočný potenciál jednotlivých členov vášho tímu?
Na tieto a mnohé ďalšie otázky dokážeme nájsť konkrétne odpovede prostredníctvom analýzy spokojnosti zamestnancov, ktorú v základných krokoch definujeme takto:
- spokojnosť zamestnancov vo firme
- uplatnenie osobnostného a odborného potenciálu jednotlivcov
- motivácia pracovníkov
- tímová kooperácia vo vnútri firmy
- potreby a očakávania pracovníkov v oblasti ďalšieho vzdelávania
- identifikácia pracovníkov s organizáciou a s prácou v nej
- poznanie filozofie vedenia firmy ako aj cieľov a zámerov vedenia firmy
- spokojnosť s organizačnou štruktúrou firmy
- úroveň kreativity pracovníkov
- interná komunikácia
V oblasti personálneho poradenstva poskytujeme komplexnú ponuku služieb
Ponuka obsahuje vytváranie hodnotiacich systémov, popisov pracovných pozícií, poskytujeme individuálne poradenstvo pre manažérov a radových zamestnancov, realizujeme koučing pre tímy aj pre jednotlivcov.
Poradenstvo pri výbere pracovníkov – Development centrum
Systém interaktívnych programov, mapujúcich okrem osobnostného profilu človeka aj jeho spôsoby riešenia modelových situácií, individuálnych a skupinových úloh. Systém Development centrum je vytvorený špeciálne pre efektívny výber pracovníkov na manažérske pozície a pozície so zameraním na obchod a predaj, napr. obchodných reprezentantov a obchodných riaditeľov či projektových manažérov.
Ciele development centra
Cieľom Development centra je vytvoriť ucelený a plastický obraz toho, do akej miery, akým spôsobom a s akým potenciálom sú u klientov rozvinuté jednotlivé kompetencie (pri stanovovaní zisťovaných kompetencií sa vychádza vždy z individuálneho kompetenčného modelu firmy).
- Identifikujeme ich silné stránky a možnosti rozvoja,
- zadefinujeme ako vedia hodnotení klienti riešiť problémové situácie,
- ako zvládajú stresové situácie,
- ako riešia konfliktné situácie,
- ako reagujú a komunikujú so svojim okolím,
- ako sa dokážu prezentovať navonok a pod.
Tréningové programy T.D.P.
Prinášame programy zamerané na získanie a prehlbovanie sociálnych, komunikačných, obchodníckych a manažérskych zručností členov väčších aj menších pracovných tímov. Z hľadiska obsahových náplní tréningových programov realizujeme špecializované tréningy pre ľudí, pracujúcich na pozíciách obchodníkov, personalistov a pracovníkov prvého kontaktu s klientmi. Všetky tieto a im príbuzné profesie si vyžadujú aktívne zvládanie interpersonálneho kontaktu a kladú vysoké nároky na komunikačné zručnosti pracovníkov.
8 programov pre váš tím
Systém tréningových programov „GPS vo svete medziľudskej komunikácie“ alebo “ Interaktívna komunikácia s noblesou“ obsahuje 8 samostatných programov, ktoré spolu vytvárajú spoľahlivú mapu v spleti stoviek faktorov, vstupujúcich do zdanlivo bežnej medziľudskej komunikácie. Svojim klientom dávame priestor na to, aby sa dokázali správne rozhodnúť, kedy ísť v komunikácii „širokou a bezpečnou diaľnicou“, prípadne naopak – kedy použiť „skratku“.
V rámci tréningových programov spolu identifikujeme najčastejšie sa opakujúce prekážky v komunikácii a nachádzame spôsoby, ako tieto prekážky s noblesou a bez straty bodov prekonať.
- Efektívna komunikácia, komunikácia v styku s klientom
- Telemarketing
- Asertívne práva a techniky, riešenie konfliktov
- Vedenie rozhovorov v personálnej práci, vedenie hodnotiacich rozhovorov
- Budovanie tímov a tímová kooperácia
- Prezentačné zručnosti
- Vyjednávacie zručnosti a taktiky
- Spoločenská etiketa – V komunikácii je slušné a vyberané správanie onou povestnou „čerešničkou na torte“, ktorá dokáže aj celkom bežnú životnú situáciu povýšiť na výnimočný a nezabudnuteľný zlomok života s leskom noblesy.
Manažérske pozície kladú na ľudí vysoké nároky nie len v oblasti odbornej, ale aj v oblasti ľudskej
Osobnostný rozvoj, predpoklady rozvinúť sa z manažéra na lídra, ustrážiť si svoj profesijný rast a zároveň upevňovať bezpečné rodinné zázemie, dokázať motivovať tím aj bez klasických motivačných nástrojov, stáť nohami pevne na zemi a zároveň vidieť dostatočne ďaleko na to, aby „tá moja loď“ s mojou posádkou plávala bez zbytočných prekážok k určenému cieľu, byť autoritou a zároveň oporou…reflektujeme na intenzívne zmeny v nárokoch a očakávaniach, ktoré veľké i malé spoločnosti voči svojim manažérom majú.
Workoholizmus už dnes nie je prednosťou, ale vážnym varovným signálom…
Rovnováha medzi všetkými oblasťami života je často jedným z kritérií, ktoré svetové korporácie pri hľadaní nových lídrov hodnotia. Pre manažérov, otvorených novým skúsenostiam a informáciám sme pripravili 8 samostatných programov, ktoré majú ambíciu rozvinúť manažérske zručnosti, podnietiť osobný potenciál každého klienta k tomu, aby dokázal pracovať s vlastnými skúsenosťami, postojmi a očakávaniami, nájsť spoločne spôsoby, ako z nudných porád vytvoriť atraktívne a zmysluplne vyplnený čas.
- Rozvoj manažérskych zručností
- Rozvoj a motivácia pracovníkov
- Koučing
- Vedenie porád
- Time manažment
- Zvládanie stresu a relaxačné techniky
- Riadenie zmien – zmena je jedinou nemennou v našich životoch. Zmeny život a prácu môžu riadiť, alebo môžeme svojim životom a prácou zmeny riadiť sami.
- Projektový manažment
Jednotlivé tréningové programy je možné absolvovať ako celok, ale aj samostatne.
Individuálny osobnostný profil
Pre potreby korporátnych ale aj individuálnych klientov vypracovávame podrobné individuálne osobnostné profily.
Individuálny osobnostný profil vníma klienta z hľadiska jeho osobnostných predpokladov vo vzťahu k jeho aktuálnej, prípadne plánovanej pracovnej pozície. Je východiskom pre odporúčanie ďalšieho profesionálneho a kariérneho rozvoja klienta, rovnako dáva klientovi smerovanie aj pre jeho ďalšie vzdelávanie.
Osobnostný profil hovorí o tom:
- akým spôsobom pracovník komunikuje so svojim okolím,
- ako rieši konfliktné a problémové situácie,
- ako vie zvládať stresové situácie,
- ako je motivovaný k práci,
- čo ho motivuje, zisťuje sa úroveň jeho kreativity,
- aké sú jeho manažérske zručnosti a kompetencie.